HomeOutsourcingServisObchodReferenceOdkazy
 
Home
Kontakty
Informace
Služby
Produkty
Podpora
Správa IS/IT

V současné době stále více společností řeší správu či rozvoj informačního systému formou outsourcingu. Řešení správy IS/IT pomocí externí spolupráce je výhodné zejména proto, že je možné přenést značnou část nákladů na rozvoj a chod informačního systému na servisní firmu. Zkušenosti většiny firem ukazují, že je to levnější řešení než mít vlastního administrátora přímo ve firmě, protože mzdové náklady a zejména náklady na vzdělání těchto pracovníků stále rostou. Pro firmy je současně výhodné, že je tímto způsobem přenesena značná část odpovědnosti za chod informačního systému na servisní firmu a mohou se soustředit na klíčovou oblast svého podnikání.

Jaké výhody přináší outsourcing?

  • efektivnější využití interních zdrojů
  • implementaci nových technologií v rámci provozních nákladů
  • flexibilní úroveň servisních služeb
  • zlepšení výkonnosti daného segmentu IT
  • přesné plánování nákladů na správu IT
Podpora a provoz IS / IT

V oblasti podpory a provozu informačních systémů je základem poradenská a servisní činnost. Poradenská činnost se zaměřuje na realizaci vlastních existujících a ověřených řešení v oblasti kancelářských informačních systémů a software. Servisní činnost se zaměřuje na pravidelnou správu a rozvoj výpočetních systémů včetně jejich integrace do globálních informačních sítí.

Servis
  • pravidelná údržba a řízení IS / IT
  • výjezdy k havarijním situacím
  • helpdesk a podpora uživatelů
  • instalace a správa počítačových sítí
  • internet a internetové aplikace
Systémy a sítě
  • konzultační služby IS / IT
  • vývoj aplikačního software
  • podpora provozu a řízení IS/IT
  • návrhy, realizace a řízení sítí
  • vývoj IS a internetové aplikace
  • manažerské informační systémy